Digitale inkt

Digitale inkt

Verkoopvacatures van print naar mobile

Het vinden van de juiste kandidaat voor een vacature is anno 2012 geen eenvoudige opgave. Recruiters kiezen massaal voor online werven, en het aantal vacatures in ‘print’ (kranten en vakbladen) is gedecimeerd. Toch is dat bijzonder, want het bereik van print media is nog altijd enorm, en dat kun je van menige (freemium) website niet zeggen. Een combinatie van bijvoorbeeld de Telegraaf + Spits levert toch een bereik van 3,2 miljoen lezers, en via vakbladen weet een adverteerder zich verzekerd van aandacht in het hart van het vakgebied van de sollicitant in spe. Waar blijft het antwoord van de uitgevers van print media?

Digitale inkt
SalesManagement, het huisorgaan van SMA en NIMA, biedt sinds het najaar 2012 de mogelijkheid om vacatures 'State of the Art' te communiceren in print én Mobile. "Digitale Inkt" zou je het kunnen noemen: de combinatie print + mobile. Via een QR code worden de vacatures in het vakblad perfect leesbaar met een interessante verdieping via smartphones en andere mobiele apparaten. Het aanbod biedt sollicitanten zelfs de mogelijkheid om direct online te solliciteren vanaf hun smartphoneschermpje.

Meer: http://www.verkoperscafe.nl/artikel/digitale-inkt-verkoopvacatures-mobile

Naar >> de mobiele vacatures van SalesManagement